logo Beatronic Supply

Serwis komór Vötsch w Polsce

 

Tu można zgłosić usterkę komory. Prosimy wypełnić poniższy formularz
Podaj nazwę firmy.
Podaj dokładny adres instalacji komory
Do kogo mamy się zgłosić w sprawie usterki ?
Podaj swój adres mailowy
Podaj numer telefonu
Podaj model komory. Znajdziesz go na tabliczce znamionowej urządzenia.
Absolutnie niezbędny! Znajduje się na tabliczce znamionowej urządzenia.
Znajdziesz go na tabliczce znamionowej urządzenia.
Prosimy o dokładny opis awarii. Numery błędów widoczne na panelu sterującym. Okoliczności wystąpienia awarii.

Reakcja standardowa: nasz serwis skontaktuje się z Państwem najpóźniej do końca następnego dnia roboczego. Nasz specjalista podczas rozmowy telefonicznej z Państwem spróbuje zdalnie zlokalizować źródło problemu, a jeśli zajdzie konieczność przyjedzie do Państwa w uzgodnionym wspólnie terminie, w celu wykonania diagnozy i ewentualnej naprawy. Jeśli naprawa uszkodzenia nie będzie wymagała żadnych specjalistycznych części zamiennych zostanie wykonana w ciągu maksimum 2 dni roboczych od przyjazdu serwisanta. W przypadku, gdy ewentualna naprawa będzie wymagała sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych (np. kompresora, wewnętrznego komputera, drzwi do komory, rzadko psujących się elementów takich jak klamki itp), czas naprawy może zostać wydłużony o 2-3 tygodnie. O przewidywanym terminie realizacji zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie i pisemnie. Koszt usługi serwisowej ustalany jest indywidualnie z klientem i jest przedmiotem naszej oferty.

Reakcja ekspresowa: nasz specjalista lub nasz regionalny podwykonawca przyjeżdża bezpośrednio do Państwa w najszybszym możliwym terminie – zwykle w ciągu 24 godzin od potwierdzenia zgłoszenia. Ten rodzaj serwisu jest droższy od standardowego i jego cena zostanie przedstawiona Państwu przed rozpoczęciem usługi (zależy m.in. od odległości pomiędzy Państwem i naszym biurem lub najbliższym podwykonawcą).

Wszelkie naprawy gwarancyjne są nieodpłatne i wykonywane ze standardowym czasem reakcji